Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΗΝ ΟΣΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΗΝ ΟΣΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Μεγάλο σκάνδαλο: Παρέλαβαν 404 άχρηστα κι επικίνδυνα λεωφορεία ... την Μεγάλη Τρίτη



Της Μαρίας Μόσχου

Απόφαση - «κόλαφο» για την εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) που αφορά στην οριστική παραλαβή 404 λεωφορείων από τα οποία σχεδόν τα μισά βρίσκονται σε αχρηστία πήρε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας τη Μεγάλη Τρίτη.