Ως δείγμα ευγνωμοσύνης για όλους όσους εργάζονται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Με σκοπό τη συμβολή στην αντιμετώπιση της μεγάλης κρίσης που αντιμετωπίζει η χώρα μας από την εξάπλωση της πανδημίας του κορωνοϊού Covid 19, η εταιρεία Interbus AE αποφάσισε να δωρίσει στην Ο.ΣΥ ΑΕ, τον ΟΑΣΘ, τη ΣΤΑΣΥ (Μετρο, ΗΛΠΑΠ, ΤΡΑΜ) εξοπλισμό ατομικής προστασίας για τους οδηγούς και τους τεχνικούς των οργανισμών.

